خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش کمان شامل آموزش, پشتیبانی  و ارتقای محصول می باشد.

خدمات آموزش:

دوره آموزشی بصورت حضوری برای کاربران نرم افزار ها ارائه می شود که در دو بخش ارائه کلاسی و کارگاهی برگزار می گردد. مشتریان بعد از دوره آموزشی نیز در صورت نیاز به آموزش می توانند با هماهنگی بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل نمایند و از دوره های مجازی و حضوری شرکت بهره گیری نمایند.

خدمات پشتیبانی :

خدمات پشتیبانی کمان برای محصولات خود از روشهای زیر ارائه می شود:

۱-     Email :
مشتریان می توانند از طریق ایمیل Support@Kaman.ir درخواست خدمات پشتیبانی و مسائل مورد نیاز خود را با شرکت مطرح نمایند. تماس از این طریق با توجه به فوریت آن تا حداکثر ۲۴ ساعت بصورت تلفنی و یا از طریق ایمیل پاسخ داده خواهد شد.

۲-     نامه و نمابر:
مشتریان می توانند از طریق ارسال نامه فوری و یا فکس به شماره ۸۸۷۳۲۴۵۳   در خواست خود را جهت خدمات پشتیبانی به شرکت ارسال نمایند و خدمات خود را از طریق کتبی و یا تلفنی دریافت نمایند.

۳-     تلفن :
در صورت فوریت نیاز به خدمات پشتیبانی امکان برقراری تماس با شماره های تلفن ۸۸۷۳۲۱۹۴ و یا ۸۸۷۳۲۴۵۶ تماس حاصل نمایند و از خدمات پشتیبانی شرکت استفاده نمایند.

۴-     وب سایت :
برخی از سئوال و جواب ها در وب سایت در بخش اشکال زدایی محصولات وجود دارد. مشتریان می توانند با مراجعه به این بخش ابهامات و نیازهای خود را نیز قبل از طرح درخواست خود رفع نمایند.

۵-     خدمات حضوری :
در صورت نیاز به حضور کارشناسان شرکت ، موضوع بررسی و کارشناس پشتیبانی شرکت به محل مشتری برای رفع مشکل اعزام خواهد شد.

ارتقای محصولات :
شرکت کمان بطور مستمر قابلیت های محصولات خود را بهبود می بخشد و بر اساس نیاز مشتریان خود محصولات را ارتقا می دهد. همچنین اگر اشکال در محصولات خود مشاهده نماید و یا از طریق مشتریان خود گزارش گردد در اسرع وقت اشکالات را برطرف و در قالب بسته های بروزرسانی ، مشتریان می توانند از آن استفاده نمایند.

مشتریان برای اطلاع از نسخه های بروز رسانی شده و آخرین نسخه ها ضمن تماس با نمایندگی های فروش و یا شرکت می توانند از طریق درگاه خود نیز اطلاعات مورد نیاز آخرین بسته های بروزرسانی شده را دریافت نمایند.

“کلیه خدمات فوق برای مشتریان سال اول و دارای قرارداد پشتیبانی رایگان ارائه می شود.  ”

خدمات پشتیبانی برای مشتریان نمایندگی ها

“کلیه نمایندگی ها موظف به ارائه خدمات پشتیبانی شرکت به مشتریان خود می باشند.”

شرکت کمان محصولات خود را از طریق نمایندگان خود هم  به مشتریان ارائه می نماید و پس از آن در مواردی که در تصویر به آن اشاره شده، از مشتریان خود، پشتیبانی می نماید.

بازدید: 971