شرکت پردازش تصویر کمان با همکاری تیم حرفه ای خود علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، زمانی را برای رساندن آگاهی به مشتریان و کاربران مشتاق به یادگیری اختصاص می دهد. تمامی وبینارها و مباحث فنی را در این صفحه دنبال کنید.

وبینارها و دوره های آموزشی

راه‌اندازی سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه آهن جنوب‌شرق

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت:

سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه های راه آهن جنوب شرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول ۲۰۷ کیلومتر نصب و راه‌اندازی شد.

مجید ارجونی در گفت وگو با ایسنا افزود: در فاز اول و دوم سیستم های نظارت تصویری که از ۳۶ دستگاه دوربین تشکیل شده و در ایستگاه‌های مسافری، باری و جیگولی نصب و راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد: فاز سوم این سیستم از ۵۹ دستگاه دوربین تشکیل شده و در ایستگاه های کنجانک، دومک، شورو، رودماهی، کلات، مزارآب و رودشور نصب و راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه جمعا ۹۵ دستگاه دوربین ترکیبی در این سیستم تعبیه شده گفت: سیستم نظارت تصویری از لحاظ ایمنی، جهت سیر قطارها، امنیت ایستگاه‌ها، همچنین هدایت و نظارت بر عملکرد کارکنان در هنگام بروز هرگونه حادثه کاربرد دارد.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق اضافه کرد: این سیستم پیاده‌سازی تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را به اندازه چشمگیری آسان‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کنترل سوزن‌های ورودی و خروجی، محوطه ایستگاه‌ها و کنترل ترافیک ایستگاه برای ما حائز اهمیت است، ادامه داد: سیستمهای نظارت تصویری این امکان را برایمان به صورت ترکیبی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی همیشه ضامن وجود بستری امن جهت پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی و فراهم آوردنده آرامش خاطر بیشتر در محیط های کسب و کار بوده است، تصریح کرد: نظارت تصویری بخش لاینفک سیستم‌های امنیتی مدرن را تشکیل می‌دهد که در ایستگاه‌های راه‌آهن بسیار کاربردی است.


لینک خبر:

http://www.isna.ir/news/96030703648/

Visits: 6

مطالب مرتبط

پاسخ یا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


error: امکان کپی برداری وجود ندارد!