شرکت پردازش تصویر کمان با همکاری تیم حرفه ای خود علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، زمانی را برای رساندن آگاهی به مشتریان و کاربران مشتاق به یادگیری اختصاص می دهد. تمامی وبینارها و مباحث فنی را در این صفحه دنبال کنید.

وبینارها و دوره های آموزشی

وبینار شیردال مقدمه ای بر نرم افزار مدیریت و نظارت تصویر شیردال

وبینار شیردال :

شرکت پردازش تصویر کمان مفتخر است که در راستای پوشش نیاز جدی و رشد روزافزون جامعه به سیستم‌های امنیتی، با یک برنامه‌ریزی منسجم و عملگرا، محصولات متنوعی را در راستای نظارت تصویر، پایش تصویر و آنالیز تصویر ، تولید و روانه بازار نموده است.

محصولات “خانواده شیردال” بعنوان یکی از اجزای مهم و پایه‌ای محصولات تعریف شده، امکان مدیریت و نظارت بر منابع تصویر برای دوربین‌های مدار بسته را میسر نموده است.

طراحی حرفه ای و مناسب همراه با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، محیطی ایده‌آل را برای کاربران فرآهم آورده است.

در وبینار شیردال ، مخاطبین با امکانات و قابلیتهای ‍پیشرفته این نرم افزار آشنا خواهند شد. شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار لایسنس این نرم افزار در کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه خانواده شیردال مراجعه فرمایید.

وبینار شیردال آغازی برای وبینارهای بعدی شرکت پردازش تصویر کمان است که در خصوص مدیریت دوربین های مدار بسته، مدیریت حمل و نقل، هوش مصنوعی ، پردازش تصویر و انتقال تصاویر، گردآوری و جمع آوری تصاویر ارایه خواهد شد.

برای ثبت نام و شرکت در وبینار کمان همین حالا میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید .

Visits: 5

مطالب مرتبط

پاسخ یا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


error: امکان کپی برداری وجود ندارد!