شرکت پردازش تصویر کمان با همکاری تیم حرفه ای خود علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، زمانی را برای رساندن آگاهی به مشتریان و کاربران مشتاق به یادگیری اختصاص می دهد. تمامی وبینارها و مباحث فنی را در این صفحه دنبال کنید.

وبینارها و دوره های آموزشی

کنفرانس بین المللی ISC West 2018

کنفرانس بین المللی ISC West 2018 بر امنیت فیزیکی همراه با راه‌حل‌های IoT و مبتنی بر فناوری ابری متمرکز است . ISC West, که از سوی انجمن صنعت امنیت ( SIA ) حمایت مالی شده‌است , بزرگ‌ترین رویداد امنیتی سال جاری را تجربه کرده‌است و بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سال آن را تا به امروز تجربه کرده‌است . امسال با حضور بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه امنیت و معرفی بیش از ۱۲۰ محصول جدید در حوزه های مختلفی نظارتی و امنیتی رشد قابل توجهی را داشته است.

برنامه آموزش امنیت و نظارت

امسال نمایشگاه ISC با ارائه بیش از ۸۵ سرفصل آموزشی که مباحث مختلف اعم از امنیت فیزیکی، نظارت تصویری، IT، IoT و غیره را شامل می شود. برخی از مهمترین و پر بازدید ترین بخش ها، مباحث مربوط به کنترل تردد و تصویر در فضای ابری بود که برای ارتباط محیط های نظارت فیزیکی استفاده شده است . ارائه آموزش جامع یکی از اهداف اصلی کنفرانس بین المللی ISC West 2018 است و شرکت کنندگان بیشتری در هر سال از این پیشنهادها استفاده می‌کنند و از یکدیگر و شبکه سازی با افرادی با تشابه حوزه عمل خود یادگیری صورت می‌گیرد .

تاکید دوباره روی امنیت شبکه

توجه روی امنیت شبکه امسال واقعا شگفت انگیز بود. بر این اساس که مفهوم امنیت شبکه توسط کارشناسان مراکز امنیتی باز تعریف شده است. همچنین در مورد IoT و تاثیرات مثبت و منفی آن در جوامع اطلاعات جالبی ارائه گردید. بر این اساس ساختار شبکه های ارتباط و انتقال اطلاعات با توجه به نیاز ها و محدودیت های موجود و نیز خطرات بالقوه طراجی و توسعه می یابند. توجه به مفهوم اینترنت اشیا و نیز کاربرد آن مورد توجه قرار گرفت

www.kaman.ir

Visits: 6

مطالب مرتبط

پاسخ یا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


error: امکان کپی برداری وجود ندارد!