خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی
  • 1-تمام لایسنس های نرم افزاری شرکت شامل تضمین خدمات پشتیبانی بر اساس SLA شرکت می باشد
  • 2- تمام فروش ها از زمان فروش به مدت یک سال مشمول خدمات پشتیبانی و ارتقای محصولات بصورت رایگان می باشد.
  • 3- برای ارتقای محصولات، مشتری می بایست دارای قرارداد پشتیبانی باشد.
نصب و آموزش رایگان
خدمات نصب و آموزش نرم افزار به شرح زیر تعیین می گردد:
  • 1- برای تعداد خریدهای زیر ۱۰۰ لایسنس در محل شرکت رایگان است.
  • 2- نصب و آموزش برای خرید های بیش از ۱۰۰ لایسنس در محل مشتری برای یک محل/سایت رایگان است.
خدمات پشتیبانی حضوری
  • 1- در صورت درخواست مشتریان خدمات پشتیبانی بصورت حضوری ارائه می شود. شرایط ارائه این خدمات در توافقنامه سطح خدمات شرکت ارائه شده و با توجه به نوع خدمات با مشتریان هماهنگ می شود.
  • 2- هر گونه خدمات پشتیبانی حضوری برای مشتریانی که دارای قرارداد پشتیبانی نیستند، مشمول هزینه پشتیبانی جداگانه خواهند شد.
هزینه های خدمات پشتیبانی غیر حضوری
  • 1-برای مشتریانی که دارای قرارداد خدمات پشتیبانی هستند رایگان می باشد.
  • 2- برای مشتریانی که شامل خدمات پشتیبانی نمی شوند، برای بار اول رایگان و دفعات بعد در صورت عدم تمدید مدت پشتیبانی مجاز نیست.

خدمات پس از فروش کمان

  • خدمات آموزش
    شرکت کمان
  • خدمات پشتیبانی
    شرکت کمان
  • ارتقای محصولات
    شرکت کمان
خدمات آموزش محصولات شرکت پردازش تصویر کمان

دوره آموزشی بصورت حضوری برای کاربران نرم افزار ها ارائه می شود که در دو بخش ارائه کلاسی و کارگاهی برگزار می گردد. مشتریان بعد از دوره آموزشی نیز در صورت نیاز به آموزش می توانند با هماهنگی بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل نمایند و از دوره های مجازی و حضوری شرکت بهره گیری نمایند.

شرکت پردازش تصویر
خدمات پشتیبانی کمان برای محصولات خود از روشهای زیر ارائه می شود:

۱- Email :
مشتریان می توانند از طریق ایمیل Support@Kaman.ir درخواست خدمات پشتیبانی و مسائل مورد نیاز خود را با شرکت مطرح نمایند. تماس از این طریق با توجه به فوریت آن تا حداکثر ۲۴ ساعت بصورت تلفنی و یا از طریق ایمیل پاسخ داده خواهد شد.
۲- نامه و نمابر:
مشتریان می توانند از طریق ارسال نامه فوری و یا فکس به شماره ۸۸۵۰۰۲۶۳ در خواست خود را جهت خدمات پشتیبانی به شرکت ارسال نمایند و خدمات خود را از طریق کتبی و یا تلفنی دریافت نمایند.
۳- تلفن :
در صورت فوریت نیاز به خدمات پشتیبانی امکان برقراری تماس با شماره های تلفن ۸۸۵۰۰۲۶۱ و یا ۸۸۵۰۰۲۶۲ تماس حاصل نمایند و از خدمات پشتیبانی شرکت استفاده نمایند.
۴- وب سایت :
برخی از سئوال و جواب ها در وب سایت در بخش اشکال زدایی محصولات وجود دارد. مشتریان می توانند با مراجعه به این بخش ابهامات و نیازهای خود را نیز قبل از طرح درخواست خود رفع نمایند.
۵- خدمات حضوری :
در صورت نیاز به حضور کارشناسان شرکت ، موضوع بررسی و کارشناس پشتیبانی شرکت به محل مشتری برای رفع مشکل اعزام خواهد شد.

شرکت پردازش تصویر

شرکت کمان بطور مستمر قابلیت های محصولات خود را بهبود می بخشد و بر اساس نیاز مشتریان خود محصولات را ارتقا می دهد. همچنین اگر اشکال در محصولات خود مشاهده نماید و یا از طریق مشتریان خود گزارش گردد در اسرع وقت اشکالات را برطرف و در قالب بسته های بروزرسانی ، مشتریان می توانند از آن استفاده نمایند.

توجه :
۱- مشتریان برای اطلاع از نسخه های بروز رسانی شده و آخرین نسخه ها ضمن تماس با نمایندگی های فروش و یا شرکت می توانند از طریق درگاه خود نیز اطلاعات مورد نیاز آخرین بسته های بروزرسانی شده را دریافت نمایند.
۲- کلیه خدمات فوق برای مشتریان سال اول و مشتریانی که دارای قرارداد پشتیبانی هستند رایگان ارائه می شود.
۳- خدمات پشتیبانی برای مشتریان نمایندگی ها
۴- کلیه نمایندگی ها موظف به ارائه خدمات پشتیبانی شرکت به مشتریان خود می باشند.
۵- شرکت کمان محصولات خود را از طریق نمایندگان خود هم به مشتریان ارائه می نماید و پس از آن در مواردی که در تصویر به آن اشاره شده، از مشتریان خود، پشتیبانی می نماید.

کمان
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
آموزش
اخبار
دسته‌بندی نشده
گالری تصاویر
مقالات