خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی
  • 1-تمام لایسنس های نرم افزاری شرکت شامل تضمین خدمات پشتیبانی بر اساس SLA شرکت می باشد
  • 2- تمام فروش ها از زمان فروش به مدت یک سال مشمول خدمات پشتیبانی و ارتقای محصولات بصورت رایگان می باشد.
  • 3- برای ارتقای محصولات، مشتری می بایست دارای قرارداد پشتیبانی باشد.
نصب و آموزش رایگان
خدمات نصب و آموزش نرم افزار به شرح زیر تعیین می گردد:
  • 1- برای تعداد خریدهای زیر ۱۰۰ لایسنس در محل شرکت رایگان است.
  • 2- نصب و آموزش برای خرید های بیش از ۱۰۰ لایسنس در محل مشتری برای یک محل/سایت رایگان است.
خدمات پشتیبانی حضوری
  • 1- در صورت درخواست مشتریان خدمات پشتیبانی بصورت حضوری ارائه می شود. شرایط ارائه این خدمات در توافقنامه سطح خدمات شرکت ارائه شده و با توجه به نوع خدمات با مشتریان هماهنگ می شود.
  • 2- هر گونه خدمات پشتیبانی حضوری برای مشتریانی که دارای قرارداد پشتیبانی نیستند، مشمول هزینه پشتیبانی جداگانه خواهند شد.
هزینه های خدمات پشتیبانی غیر حضوری
  • 1-برای مشتریانی که دارای قرارداد خدمات پشتیبانی هستند رایگان می باشد.
  • 2- برای مشتریانی که شامل خدمات پشتیبانی نمی شوند، برای بار اول رایگان و دفعات بعد در صورت عدم تمدید مدت پشتیبانی مجاز نیست.

خدمات پس از فروش کمان

  • خدمات آموزش
    شرکت کمان
  • خدمات پشتیبانی
    شرکت کمان
  • ارتقای محصولات
    شرکت کمان
خدمات آموزش محصولات شرکت پردازش تصویر کمان

دوره آموزشی بصورت حضوری برای کاربران نرم افزار ها ارائه می شود که در دو بخش ارائه کلاسی و کارگاهی برگزار می گردد. مشتریان بعد از دوره آموزشی نیز در صورت نیاز به آموزش می توانند با هماهنگی بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل نمایند و از دوره های مجازی و حضوری شرکت بهره گیری نمایند.

شرکت پردازش تصویر
خدمات پشتیبانی کمان برای محصولات خود از روشهای زیر ارائه می شود:

۱- Email :
مشتریان می توانند از طریق ایمیل Support@Kaman.ir درخواست خدمات پشتیبانی و مسائل مورد نیاز خود را با شرکت مطرح نمایند. تماس از این طریق با توجه به فوریت آن تا حداکثر ۲۴ ساعت بصورت تلفنی و یا از طریق ایمیل پاسخ داده خواهد شد.
۲- نامه و نمابر:
مشتریان می توانند از طریق ارسال نامه فوری و یا فکس به شماره ۸۸۵۰۰۲۶۳ در خواست خود را جهت خدمات پشتیبانی به شرکت ارسال نمایند و خدمات خود را از طریق کتبی و یا تلفنی دریافت نمایند.
۳- تلفن :
در صورت فوریت نیاز به خدمات پشتیبانی امکان برقراری تماس با شماره های تلفن ۸۸۵۰۰۲۶۱ و یا ۸۸۵۰۰۲۶۲ تماس حاصل نمایند و از خدمات پشتیبانی شرکت استفاده نمایند.
۴- وب سایت :
برخی از سئوال و جواب ها در وب سایت در بخش اشکال زدایی محصولات وجود دارد. مشتریان می توانند با مراجعه به این بخش ابهامات و نیازهای خود را نیز قبل از طرح درخواست خود رفع نمایند.
۵- خدمات حضوری :
در صورت نیاز به حضور کارشناسان شرکت ، موضوع بررسی و کارشناس پشتیبانی شرکت به محل مشتری برای رفع مشکل اعزام خواهد شد.

شرکت پردازش تصویر

شرکت کمان بطور مستمر قابلیت های محصولات خود را بهبود می بخشد و بر اساس نیاز مشتریان خود محصولات را ارتقا می دهد. همچنین اگر اشکال در محصولات خود مشاهده نماید و یا از طریق مشتریان خود گزارش گردد در اسرع وقت اشکالات را برطرف و در قالب بسته های بروزرسانی ، مشتریان می توانند از آن استفاده نمایند.

توجه :
۱- مشتریان برای اطلاع از نسخه های بروز رسانی شده و آخرین نسخه ها ضمن تماس با نمایندگی های فروش و یا شرکت می توانند از طریق درگاه خود نیز اطلاعات مورد نیاز آخرین بسته های بروزرسانی شده را دریافت نمایند.
۲- کلیه خدمات فوق برای مشتریان سال اول و مشتریانی که دارای قرارداد پشتیبانی هستند رایگان ارائه می شود.
۳- خدمات پشتیبانی برای مشتریان نمایندگی ها
۴- کلیه نمایندگی ها موظف به ارائه خدمات پشتیبانی شرکت به مشتریان خود می باشند.
۵- شرکت کمان محصولات خود را از طریق نمایندگان خود هم به مشتریان ارائه می نماید و پس از آن در مواردی که در تصویر به آن اشاره شده، از مشتریان خود، پشتیبانی می نماید.

کمان
[wpdreams_ajaxsearchlite]