شرکت پردازش تصویر کمان با همکاری تیم حرفه ای خود علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، زمانی را برای رساندن آگاهی به مشتریان و کاربران مشتاق به یادگیری اختصاص می دهد. تمامی وبینارها و مباحث فنی را در این صفحه دنبال کنید.

وبینارها و دوره های آموزشی

تأثیرات ویروس کرونا برصنعت CCTV

بسیاری ازصاحب نظران استدلال کرده اند که در دهه 2020 شاهد دو دوره در این صنعت مهم هستیم، دوره رکود و دوره رونق اقتصادی. با توجه به اینکه بازار نظارت تصویری، یک بازار بالغ وتوسعه یافته ای است، لذا پیش بینی می شود بنا بر وضعیت کلی اقتصاد در سالهای پیش رو به طور قابل توجهی فروش و گسترش این صنعت نیز متحول خواهد شد.

تأثیرکوتاه مدت ویروس 19-COVID بر صنعت نظارت تصویری روشن بود، تاثیراتی مثل کاهش قابل توجه درآمد! این شرایط به طور کلی برای تولید کنندگان و شرکت های پیمانکار وهمچنین کاهش رشد فروش دوربین های مدار بسته برای تعدادی از ارائه دهندگان تکنولوژی های جدید و مناقشه بر انگیزتر وجود داشت.

حال برای تاثیرات بلند مدت ویروس 19-COVID بر صنعت نظارت تصویری ، پاسخ به سوالات زیر مهم است:

1- مقدار آسیب رقابتی فعالان این صنعت در این دوره چقدر بوده؟
2- آیا این شرکت ها می توانند بهبود یابند یا فشار رکود ناشی از این امر باعث می شود که آنها ازاین کسب و کار خارج شوند؟
3- این شرایط چقدر به کمپانی های تازه وارد و جدیدی که راه حل های مبتنی بر “ابر” را ارائه می کنند،کمک میکند؟

در پاسخ به سئوالات بالا باید گفت که صاحب نظران فعال و پیشکسوتان این صنعت اذعان دارند که بسیاری از شرکت های درحال رقابت در شرایط 19-COVID آسیب دیده اند و بسیاری از آنها در آستانه خارج شدن از این کسب و کار هستند. لذا به گواه کارشناسان یک مزیت واضح و بارز برای خروج از این بحران راه حل های مبتنی بر “ابر” ، پایش و نگهداری از راه دور می باشد که همین دو ویژگی در مواقع افزایش دورکاری و پاندمی ویروس 19-COVID ویژگی های بسیار مفیدی محسوب می شوند.

با کمان هدف در تیررس شماست

منبع:IPVM 

Visits: 159

مطالب مرتبط

پاسخ یا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


error: امکان کپی برداری وجود ندارد!