سیستم ثبت تیکت انلاین یک سیستم برای شما دوستان عزیز است که طراحی شده تا سریع تر و راحت تر مشکلات خود را انلاین و سریع تر رفع کنید . ابتدا بخش مربوط به مشکل خود را انتخاب کنید . سپس محصول خود را انتخاب کنید و مشکل خود را ذکر کنید. همچنین شما دوستان میتوانید عکس ها و فایل های مربوط به مشکل خود را در بخش ضمیمه برای ما ارسال کنید.

برای ثبت تیکت مورد نظر وارد حساب کاربری خود شوید در غیر این صورت ابتدا حساب کاربری خود را بسازید

ثبت تیکت
[wpast-ticket-panel]

1) پایا : برای کاربری هایی با حداکثر یک سرور و تعداد دوربین های مشخص ( بستگی به تعداد لایسنس ها )

2) پویا : برای استفاده در سازمان های بزرگ جغرافیایی وسیع شامل کشوری و بین المللی (128 سرور )

نرم افزار شیردال علاوه بر پروتکل ONVIF بیش از 3000 درایور اختصاصی را پشتیبانی میکند و وابسته به هیچگونه برند خاصی نیست

+ پشتیبانی از ONVIF و 3000 درایور اختصاصی

+ مدیریت مناسب فضای ذخیرهسازی برای نگهداری تصاویر 

+  مدیریت و برنامه ریزی تنظیمات خاص برای مراسم، حوادث، موقعیتها و بحرانها

+ مدیریت، ثبت و مانیتورینگ و کنترل لایهای دسترسی و فعالیتهای افراد، نرم افزارها و آلارمها و …

نرم افزار کلاینت شیردال بر روی ویندوز و لینوکس توسعه داده شده است.

این موضوع به تعداد دوربین،‌نوع ذخیره سازی ، تعداد کلاینت ها و همچنین شبکه بستگی دارد به منظور انتخاب سخت افزار مناسب با همکاران پشتیبانی و فروش تماس بگیرید

خیر ، به تعداد دوربین بستگی دارد.

سیگنچر تولید شده توسط سرور اختصاصی شما برای ما فرستاده میشود و تعداد مورد نظر لایسنس ها با توجه به سیگنچر تولیدشده به مشتری ارائه میگردد

بله ، ادمین شیردال ریزترین دسترسی های بقیه کاربران را میتواند تحت کنترل داشته باشد و آن ها را در صورت نیاز تغییر دهد.

بله دوربین های آنالوگ توسط انکودر یا DVR‌به شرط پشتیبانی از پروتکل rtsp در شیردال اضافه میشوند.

از تمامی استاندارد های فشرده سازی تصاویر از جمله H264 و H265  و H265 + و … پشتیبانی میکند.

می توان با تعریف الارم کاربران را از بروز پیشامد مطلع کرد

تمامی تصاویر از سمت سرور و از سمت کلاینت شیردال رمز نگاری میشوند

شیردال دارای تاییدیه های افتا و سمتا برای امنیت میباشد. از استاندارد Common Criteria‌ و همچنین استاندارد های امنیتی مراجع ذیصلاح کشور تبعیت می کند

پیمایش به بالا