شرکت پردازش تصویر کمان با همکاری تیم حرفه ای خود علاوه بر خدمات رسانی به مشتریان، زمانی را برای رساندن آگاهی به مشتریان و کاربران مشتاق به یادگیری اختصاص می دهد. تمامی وبینارها و مباحث فنی را در این صفحه دنبال کنید.

وبینارها و دوره های آموزشی

4 نکته بسیار مهم در انتخاب سرور برای نرم افزار نظارت تصویری شیردال

نکات مهم در انتخاب سرور برای نرم افزار نظارت تصویری شیردال عبارت اند از :

1-قدرت پردازنده

پردازنده سرور نسبت مستقیمی با تعداد دوربین ها دارد هرچند ذخیره سازی و سرعت هارددیسک ها، تعداد آنالیزهای نرم افزاری تعریف شده، سرعت لینک ارتباط و نیز تعداد کلاینت ها در تعیین پردازنده مناسب اثرگذار هستند. توجه کنید به عنوان مثال اگر مشکلی در سیستم ذخیره سازی بوجود آید و نرم افزار قادر به رکورد تصاویر به صورت مناسب نباشد ، پردازنده به شدت درگیر شده و منجر به خرابی سرور می گردد.

2-حافظه RAM

حافظه RAM با تعداد دوربین، آنالیزهای تعریف شده و نیز عملکرد کلی نرم افزار شیردال در ارتباط است.

3-سرعت لینک ارتباطی

این فاکتور هم در مانیتورینگ و نمایش تصاویر دوربین ها و همچنین در رکورد تصاویر نقش اساسی دارد. چنانچه به هر دلیلی پهنای باند موردنیاز تامین نشود تصاویر همراه با قطعی نمایش داده می شود و نیز امکان بروز ایراد در سیستم ذخیره سازی و هارددیسک ها وجود دارد. همچنین باید توجه کرد که سرعت اعلام شده بیانگر پهنای باند نامی آن است و در عمل این مقدار کمتر است.

4- انتخاب هارددیسک و فضای storage مناسب

به دلیل کارکرد دایم و ۲۴ ساعته هارددیسک های سیستم های نظارت تصویری لازم است هارددیسک متناسب با سرعت شبکه و تعداد دوربین و پهنای باند تهیه گردد. همچنین در صورتی که از storage های موجود برای فضای ذخیره سازی استفاده می شود بایستی سرعت لینک ارتباط و سرعت خواندن و نوشتن هارددیسک ها و نیز مقدار پهنای باند اطلاعات ارسالی توسط دوربینها با یکدیگر متناسب باشد. برای افزایش طول عمر هارددیسک ها توصیه میشود از زیر باربردن ۱۰۰ درصد توان هارددیسک ها در خواندن و نوشتن پرهیز گردد.

Visits: 6

مطالب مرتبط

پاسخ یا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


error: امکان کپی برداری وجود ندارد!